Me and my Hills

Jag älskar The Hills. Men efter att ha sett på en massa The Hills i två dagar nu har jag upptäckt en mycket upprörande sak. INGEN i hela serien nämner någonsin alla Heidis skönhetsoperationer. Alla låtsas som om hon fortfarande ser likadan ut. Även fast det är uppenbart att hon har fixat boobsen, näsan, läpparna, lider av seriösa ätstörningar och satt in enorma mängder löshår. Men alla låtsas som om hon ser ut precis som förr. Jag lovar att det är äckel Spencer som fått henne att göra alla dessa operationer. Och hur gammal är hon??? Typ 22-23????? My god! Sånt där kan man väl börja påta med när naturen har haft sin hårda gång, men inte innan man fyllt 25 och fortfarande är jävligt söt. Upprörande.

Före




Efter




Nu ska jag tvinga ut Sara i stormen. Honestley. Det är verkligen storm. Flyger omkring saker och grejar. Förbannade helvete vad Umeås väder alltid trilskas.

Kommentarer
Postat av: Anonym

den där näsan är fan helt otrolig! Emma

2008-10-05 @ 17:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0