Laglöst land

Norrbotten är laglöst land. Jag är övertygad. Här gäller andra lagar och normer än på andra ställen i världen. Det hela är mycket våldsamt och otrevligt. Folk slåss. Folk puttas. Polisen är galen. Brudarna är bitches hela bunten.

Jag och bror avbröt kvällen på Boddan efter att jag praktiskt taget blivit utslängd från dansgolvet och fått en armnåge i fejjan vilket gav mig en seriös nackskada och bror blivt rappad över handen av en polis och hans batong när han försökte ta sig efter att ha varit ute och rökt. På allt detta var det brudar som kom och puttades så fort jag pratade med någon av manlig härkomst, snubbar som skulle slåss med bror bara för att han gick förbi lite nära och alla galna människor på dansgolvet. Det hela var mycket makabert.

Det är fan fara för liv och lem här. Nu åker jag hem.

Kommentarer
Postat av: ola

bra tågresa? fan va jag missade saker igår tydligen!

2008-10-12 @ 19:53:30
URL: http://olaaa.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0