Kom igen! HATA MIG!

Ni, kära läsare, erbjuder mig inget motstånd. Jag kallar er psykopater och ni håller snällt med? Vad är upp med det? Om mitt stora ego någonsin ska bli uppfyllt kräver jag härmed att ni protesterar lite mot allt jag häver ur mig. Kallar mig ett hålögt missfoster, säger att det är en skam att jag lever, att jag är skymf mot allt mänskligt, frågar om ens min mamma kan älska mig, ifrågasätter min rätt att racka ner på allt och alla m.m. m.m. Se så.

För att hjälpa er på traven så lägger jag ut lite åsikter här som ni kan hata lite på.

- Tjocka människor är dummare än genomsnittet
- Castro är en fin människa
- Storleken HAR betydelse
- Kärlek är en illusion
- Människor som lyssnar på Rix FM är osmarta
- Stureplan är Sveriges skamfläck
- Muskliga killar har liten kuk
- ICA är djävulen själv
- Reinfeldt är ett UFO


Kommentarer
Postat av: matilda

hm, ursäkta om jag frågar men vad har du för fel?

haha, man är ju inte normal om man sucktar efter att bli hatad? :P

Min blogg är bäst i alla kategorier, så sluta mucka för att du är avundsjuk. tack :)

2008-10-25 @ 21:14:15
URL: http://matildaabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0