Klantarsel personifierad!

Jag lider av total sinnesförvirring.

Skulle skicka in en ansökan till Ur & Penn som sökte extrapersonal. Eftersom jag är lite halvt lat så tog jag en gammal ansökan och ändrade lite i den. Dock glömde jag ändra överskriften som löd: Kundtjänstmedarbetare, deltid. Jag tror deras personalansvarige kommer bli lite fundersam. Förhoppningsvis tror hon inte att jag är ett jävla klantarsel utan att jag helt enkelt är blåst och ger mig en chans ändå. Troligen kommer hon tro att jag är ett klantarsel och en lat jävel.

Fan så jävla pinsamt. Fan så jävla trögt.

Förbannade faaaan!

Undra om hon tycker att jag är mindre trög om jag skickar ett nytt mail och skriver att jag råkade skicka fel? Det är nämligen det enda alternativet jag har. Eller så får jag hacka mig in på hennes mail och radera det hela. Dock besitter jag inga sådana kunskaper.

Kommentarer
Postat av: obieschmobie

Plosjö kommer man ALLTID in på! :) ha ha väärldens bästa tjej... Imorn landar Jens Ekbom & Soph Rodde så då börjar den blöta helgen! :) Du var hem nån helg för sent juuu

2008-10-23 @ 10:19:13
URL: http://olaaa.bloggspace.se
Postat av: Ålidhem

Tror att det är du som stjäl mina trosor.

2008-10-23 @ 12:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0