Kärlekens vara eller icke vara?

Gud vad jag känner att mitt kärleksliv ifrågasätts just nu av diverse läsare. Vilket är helt okej. Jag ifrågasätter också ofta mitt kärleksliv. Jag känner av en viss avsaknad av kärleksliv som ni kanske har noterat mellan raderna. Dock är det typ av eget val. Mycket för att jag är dålig på hela den där käleksgrejen. Jag är helt enkelt inte övertygad om själva kärleksgrejens vikt i livet. Dessutom är jag inte bra på att "dejta". Jag tycker det är att befinna sig i en mycket pikant situation. Jag har dock lovat mig själv att bli bättre på det hela, men jag blir aldrig det. Jag besitter inte kraften att på något sätt leta efter kärleken där ute. Min drivkraft i livet består helt enkelt av andra saker än att hitta en livskamrat. Jag har helt enkelt inte ett nog stort intresse för att hitta kärlek. Jag tar mig liksom inte tid till det hela. Istället väljer jag att spendera min tid med andra saker som jag på något sätt finner tillfredställelse i att sysselsätta mig med.

Den senaste tiden har jag dock känt att jag ändå har en massa kärlek i mig som jag givetvis vill ge till någon annan. Dock sitter jag på arslet och väntar på att kärleken ska komma till mig. Detta eftersom jag är relativt nöjd med min tillvaro som den är och det faktum att jag faktiskt har en massa människor i mitt liv som jag kan ge lite kärlek till.

Frivilliga kandidater till kärlek kan lämna refersenser i kommentarsfältet så återkommer jag om intresse finns.

(Igår tyckte jag dock ändå att jag gjorde ett bra försök till lite kärlek då jag "pitchade" mig själv till en person)


Kommentarer
Postat av: Cizzi

Bara killar som gäller? Eller finns det plats för alternativ kärlek? Är så trött på att höra på alla blåsta brudar som bara vill få en manlig lem inkörd i muttan. Bara en tjej vet vad en tjej vill ha så är det bara. Hur många tjejer blir kåta av att se en naken man? Hur många tjejer blir detsamma av att se en naken tjej? Massor skulle jag tro. Den kvinnliga kroppen är det mest erotiska som finns!!!!! Olja in dig och njut av synen i spegeln, glöm det manliga könet och dras med av stämmningen. En varm och våt kyss av en tjej får en att darra och krampa tills man uppnår något som är svårt att beskriva. Underbart!

Många kyssar C

2008-10-14 @ 13:36:14
Postat av: PROTEST

Jag håller inte med. Tycker att det är asläckert att se på en hård kuk. Man kan ju nästan få den att göra vad som helst... LoL.

Önskar ibland att jag hade en själv:-)Vilken leksak killarna har!

Nej jag vill inte ligga där och använda tungan som en katt. Vill jag suga på en slickepinne gör jag det av glädje och bekräftelse får man när det sprutar. Var inte så bittra börja älska er själva:-)

Det finns ju plats för oss alla bara man har tillräckligt stor säng!

Tack för mig, nu ska jag tillbaks in i pluggandet igen.

2008-10-14 @ 13:56:53
Postat av: Mell

Um, med det sagt nöjer jag mig med att räcka upp handen. Jag utbyter gärna lite kärlek med dig.

2008-10-14 @ 14:13:07
Postat av: Linda

Vissa fattar tydligen inget!

Hanna vill ha kärlek och inte sex!

Bry dig inte om deras oljiga slickepinns-inlägg. Alla vet väl att kärlek funkar utan sex?

2008-10-14 @ 14:19:42
Postat av: Tom

Vill gärna vara i protest`s värld, men ställer mej oxå i kö för lite kärlek av dej H.

2008-10-14 @ 14:22:32
Postat av: PROTEST och förbannad PROTEST

Linda, vad är du för något??? En tråkig hemmafru med bomullstrosor?

Hur gör du när du får åka? (förmodligen händer det aldrig)

Ligger du och tittar i taket och ler och funderar vilka kakor du ska baka?

Testa att olja in dig rejält och njut högt, eller det kanske du inte ska göra för då flyger du väl av sängen direkt när han gör en stöt.....

Fattar du inte att kärlek är när man gör varandra lyckliga och sex är en del av det!

Finns inget härligare än att se en kille vara kåt av åtrå när man själv är orsaken. Lyd mitt råd och sug, ta lite sats i ansiktet så blir det mkt mer explosivt. Finns inte någon kille som inte gör vad du vill när du har hans grej i munnen.

KÄRLEK PLUS SEX= SANT

2008-10-14 @ 14:43:45
Postat av: Linda

Protest du är äcklig, du verkar vara en sån där porrskådis som rakar dig där nere.

Usch säger jag, du vet inget om mig. Bara så du vet så sparar jag mig tills jag gifter mig. Det är kärlek.

2008-10-14 @ 15:22:00
Postat av: Emma

Vad är det för folk som läser din blogg egentligen?!

2008-10-14 @ 16:43:11
Postat av: Olof

Hanna har blivit poppis, någon slags kultbloggerska.

2008-10-14 @ 23:09:36
Postat av: Marina

On my god Hanna, vilken cirkus du dragit igång här, haha! Puss på dig hjärtat...

2008-10-15 @ 08:15:02
Postat av: Protest

Linda, japp jag är "en sån där som rakar sig där nere". Vill inte ens tänka på hur du ser ut....

2008-10-15 @ 08:35:58
Postat av: Anonym

Kolla in denna blog Cizzi och Hanna.

2008-10-15 @ 09:20:05
URL: http://rebbys.blogspot.com/
Postat av: Alex

Jag tror att hår är på väg tillbaka. Jag känner ibland att jag saknar den där polska skurtantstriangeln, svart och ogenomtränglig som en pubistajga! Från lår till lår ska den gå, och borrar man ner näsan i den ska det lukta mustigt, som nybakt brod, sill och mörkt öl! Man ska kunna vila huvudet mot den och den ska inte ge efter utan ha kvar den där spänsten som bara det tjockare, skruvade håret där nere kan.



Ah, jag vill bara dra fingrarna genom det, som en afroperuk... Mums!



2008-10-15 @ 09:45:16
Postat av: Ullis

Jag läste igår om en undersökning från Norge som visar att trenden med rakat underliv är på tillbakagång. Jag kände då att jag var tvungen att dela med mig lite av mina erfarenheter från vård och omsorg.

Ja, det är en trend med rakat underliv men framförallt bland arbetartjejer. Likaså visar undersökningar från USA att arbetarklassens barn har ett även i övrigt ojämlikt sexliv. Tjejer med arbetarbakgrund har i betydligt högre omfattning analsex. De ägnar sig också åt att enbart tillfredsställa mannen genom exempelvis oralsex.

2008-10-15 @ 09:51:32
Postat av: Protest

Vad yrar du om? Jag pluggar och räknar mig nog inte till en arbetarklass tjej. Är rakad och tycker att analsex är sexigt och skönt. Är jag något forma av ett unikum?

Vad tycker ni andra om analsex och rakat?

(Linda, du behöver inte svara, tror vi förstått var du står)

2008-10-15 @ 09:57:02
Postat av: Ullis

Självklart finns det undantag! Jag har heller inte något emot det vid speciella tillfällen. Men för övrigt så verkar det vara så att arbetarklassens tjejer "tar den i baken" mer frekvent. Är faktiskt själv frågande varför det är så. Om någon vet så droppa det gärna.

2008-10-15 @ 10:09:23
Postat av: Anna

Hej hopp, jag har också svårt att tro på detta. Är själv socionom och ser både rakat och analsex som en självklarhet. Kan undersökningen vara gammal? Sen undrar jag om det finns någon härinne som har gjort en analblekning. I så fall undrar jag, vad kostar det? Blev du nöjd?

2008-10-15 @ 10:27:00
Postat av: Linda

Vad är en analblekning?

2008-10-15 @ 10:30:17
Postat av: Alex

Öh,blekning av analhål innerbär att man bleker området runt anal med blekningsmedel.

Tror inte du ska läsa allt som står här nu om du är känslig...............................................................................................

2008-10-15 @ 10:36:41
Postat av: Protest

Miss H vill tydligen att vi slutar......... snyft

2008-10-15 @ 10:45:37
Postat av: Ullis

Måste ändå greja lite nu. återkommer sen ser hur det går. Puss puss

2008-10-15 @ 10:50:54
Postat av: En som vet

Här kommer lite regler om man vill utforska analsex själv:

Det är viktigt att du känner till hur din röv ser ut inuti. Det finns en uppsjö av möjligheter när du skall välja vad du vill stoppa upp . Till att börja med är det bra att använda något som inte är stort eller grovt. Se till att föremålet har en rundad topp och inte några vassa kanter. Använd en buttplug eller en dildo med bred bas för att undvika att den försvinner upp i tarmen. Tvätta alltid leksakerna med tvål och ljummet vatten när du lekt färdigt.

Leksaker kan lätt sugas in och försvinna upp i tarmen med svåra operationer som följd. Skulle olyckan vara framme och leksaken ”försvinner” så sätt dig på huk och pressa, ungefär som när du går på toaletten. Kommer den inte ut uppsök omedelbart sjukhus.

Tryck försiktigt in leksaken vågrätt, lite i taget och försiktigt. Självklart är den ordentligt insmord med vatten- eller silikonbaserat glidmedel. Möter du på motstånd eller gör det ont? Ändra vinkeln. Var uppmärksam på när det känns skönt för dig och ta med dig erfarenheten till andra tillfällen.

Du kan också använda en dildo med sugkopp i änden. När sugkoppen sätts fast på ett plant underlag kan man rida upp och ner och samtidigt ha bägge händerna fria för annat skönt.

Njutningen ligger någonstans mellan smekning och beröring i och runt anus och känslan av att bli uppfylld. Och ett är säkert; nervcentrat i och kring anus förtjänar

mer än att enbart bli stimulerad av toalettpapper!

2008-10-15 @ 10:59:54
Postat av: Alex

Men herre jävlar! Nu kommer det instruktioner också.. Blir det film sen? Måste poppa popcorn då!

2008-10-15 @ 11:03:42
Postat av: Protest

Buttplug I love it! Ni måste bara prova, GRYMT skönt! Fan va skönt att man inte är ensam, vi kan starta en härlig trend i den här stan. Får man ingen riktig vara kan jag rekomendera en rabbit.Tjolahopp och skutt skutt...

2008-10-15 @ 11:15:16
Postat av: Anna

Jag har en svart rabbit som används både ensamma stunder och som krydda med min kille. Dubbelmacka utan svartsjuka.

Ingen som provat analblekning?

2008-10-15 @ 11:21:26
Postat av: Cilla

Det verkar hända saker här!?



Kanske inte riktigt passar in i er debatt men skulle vilja kolla om det finns något intresse för swinging här?

Vi är 7 par mellan 25 och 37 år och 2 singeltjejer som startat en swingersklubb i stan. Vi träffas och umgås och har trevligt. Självklart lever vi ut saker som för så många är tabubelagt också.

Om det finns några par eller singeltjejer där ute som skulle vara intresserade så hör av er till mig.

[email protected]

2008-10-15 @ 13:01:18
Postat av: Melker

Everybody needs love

2008-10-15 @ 13:47:57
Postat av: Straight and proud

Anna, jag undrar varför du vill bleka dig? Jag kan förstå att det är svårt att bli bekväm med det, men jag lovar att din partner kommer vara helnöjd så länge du håller rent och fräsch och fritt från hår. Jag ger jättegärna rimjobs till tjejer och har aldrig någonsin önskat att någon av dem skulle varit blekt. Men, som sagt, försök ta bort eventuell behåring.

2008-10-15 @ 16:37:30
Postat av: Anna

Ok, men tror att anledningen är att jag skulle känna mig renare, eller nåt...

Men, tack för din åsikt, trevligt att någon bryr sig i detta land.

2008-10-20 @ 15:15:58
Postat av: Mell

Så lite så. Och om du brukar spela in film eller fota, och vill snygga till nånting, så föreslår jag smink.

2008-10-20 @ 19:31:20
Postat av: Anna

Börjar tro att du är tankeläsare .. Hi Hi

2008-10-21 @ 07:50:11
Postat av: Mell

Jomen det är jag också.



Nu är inlägget inte på första sidan längre så jag antar att det dör lite här...

2008-10-21 @ 23:07:38
Postat av: Anna

Du får väl hoppa till första då...ler

2008-10-22 @ 08:18:01
Postat av: Mell

Men jag har ett kontrollbehov som heter duga när det är en tråd eller nåt jag skrivit i.



Snart är dethär inlägget inte ens med i dendär spalten till höger. Då ger jag mig. Nog.

2008-10-23 @ 01:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0