Jordgubb + Guava = skiiiiiiiit

Nils gillar att dricka smaksatt Loka. Jag är inte alls för smaksatt mineralvatten. Naturell är mer min melodi. Eller lite citron. Men inget annat mumbo jumbo. Dock brukar jag ofta ta mig friheten att smaka hans Loka för att liksom få förfasas över denna hemska smakupplevelse. Idag slog Nils till på jordgubb och guava. Den smakade artificiellt bajs. Och vad är grejen med att peta in guava i allt? Vet någon ens vad guava är? Kan någon säga vad guava smakar? Kan någon ta ett oidentifierat objekt i sin mun och säga att det smakar guava? NEJ NEJ NEJ! Företagen slänger ju antagligen in det i en mängd produkter och säger att det är guava för ingen vet ju om det är guava eller inte.

Nåväl, jag googlade guava. Kommer från Sydamerika. Kom även på att jag åt det till frukost en gång när jag var där. Kommer dock inte ihåg hur det smakade. Vilket säger mycket som guavan i sig. Det är en menlös jävla frukt som företagen har bestämt är hipp och cool. Fy.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grejen är väl att det inte är riktig guava från Sydamerika i Nils Loka utan bara ngn otäck kemikalisk smakessens. Kolsyra är dåligt för magen och flaskvatten är omiljövänligt. Så jag röstar för kranvatten=)

2008-10-08 @ 08:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0