JÄRN!

Inser att jag behöver dricka några "järn" för att komma i form. Den enda formen av "järn" som finns att uppbringa i huset är raki. Jag överväger lite rutten raki för att få till fylla. Möjligtvis går det att hitta lite renat om jag ger mig fan på det.

Jag ska nu föra en inre dialog med mig själv om raki drickandets vara eller icke vara. Jag tror att jag kommer dricka det. Om nu inte mitt förnuftiga överjag lyckas övertala mig om att inte göra det hela. Mitt överjag brukar dock sällan vinna över min högt utvecklade reptilhjärna och dess längtan efter alkoholdimma.

Jag och Freud hade kunnat vara sjuka homies back in the days. Det han som introducerade kokainet i Europa. Men då som någon form av mentalmedicin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0