Jakten på den kluvna personligheten fortsätter

Eftersom den personen med kluven personlighet har fortsatt med att skriva typ alla kommentarer i min blogg vill jag nu veta vem det är. Men eftersom jag inte är någon hacker så är det gravt svårt att ta reda på vem personen är för mig bara genom deras IP adress.

Jag ger er härmed en uppgift. Jag lägger ut personens IP adress här i bloggen sen får ni vänligen göra vad ni kan för att ta reda på vem det är. Jävlas gärna lite med personen ifråga om det är möjligt. Skicka iväg ett litet virus eller så.

IP adress:
195.149.182.130

Den som lyckas bäst får en middag av mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har du själv för IP-adress?

2008-10-29 @ 18:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0