Ingen ljuv musik mellan mig och främling

Främlingen utvecklades till en stalker. Skickar suspekta sms som jag inte längre svara på. Det hela är mycket obehagligt. Inte smickrande alls faktiskt.

Istället tänker jag nu ägna min tid åt att övertala mannen i mitt liv att vi är rätt för varandra. Jag tror att jag är nära att knäcka honom nu. Snart kommer han till insikt. Snart kommer han älska mig. Idag har jag "pitchat" alla mina fördelar för honom och berättat vad jag tycker om hos honom. Och Sara säger att hon inte tror att jag skulle bli en bra försäljare. Jag är ju för fan grym på att sälja in mig själv.

Kommentarer
Postat av: Linda

Bara att följa hjärtat!

2008-10-14 @ 08:02:42
Postat av: Love U

Shit! Trodde vi äntligen skulle få läsa lite snaskigheter om crazy dates här, verkar ju inte hända något på den fronten. Well keep up!

2008-10-14 @ 09:50:46
Postat av: Mogi

Iám crazy. Loves strangers! Try me and leave the trailertrash behind. You decide what Mogi drinks, loves and f***s

2008-10-14 @ 11:07:26
URL: http://mogis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0