I pity you!

Jag är ledsen i själen. Hemskt att Katrin och Alex separerade, men denna smutskastning om kvinnorna och männen i deras liv och en massa dravel har ju gått överstyr. Så gör man inte!!!!!!!! Jag får fan i mig ont i hjärtat.

Om man nu har haft ett förhållande i sex år och detta har varit ett bra förhållande som de båda påstår så gör man inte varandra illa. Även fast de var länge sedan jag hade ett förhållande så har jag ändå haft ett väldigt långt och kärleksfyllt förhållande i mitt liv. Under lång tid trodde jag att det var mannen i mitt liv men den slentrianmässiga vardagen tog på något vis död på passionen. Men verkligen inte på kärleken. Nej nej nej, jag älskade honom av hela mitt hjärta och det var ett mycket fint förhållande. Jag skulle aldrig i hela mitt liv prata illa om denna människa. Det finns inte. Även fast han träffade en ny snabbt efter att det tog slut så skulle jag aldrig ha pratat illa om honom. Jag önskade honom bara lycka till. För så gör man med människor man respekterar.

Fuck, människor måste fasiken lära sig att vara snälla mot människor man älskar. Även om dom försöker såra så får man fasiken svara med snällhet. Kärlek dör fasiken inte lätt. Men det går jävligt mycket snabbare om man är elak med varandra. Så The Schulmans borde verkligen lära sig att visa lite respekt för varandra och behandla varandra med lite kärlek. Dom var tillsammans länge. Dom hade ett fint förhållande. Don't fucking kill that!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0