I feel sane I feel sane have I lost it?

Jag har nu suttit instängd i mitt rum i dryga 7 timmar. Avskärmat mig från omvärlden som jag just nu inte direkt står ut med. Funderat lite, sovit lite, ätit lite, glott på tv lite. Såg High School Musical 1 + 2 på femman. Sen poppade jag lite popcorn och såg Stjärnor på is. Jag ifrågasätter just nu stark min mentala hälsa.

Har helt enkelt gömt mig i mitt rum för att slippa störa mig till döds på diverse saker och för att på något vis hindra mig från att säga saker jag inte kan ta tillbaka sen. Jag har isolerat mig. Jag gör omvärlden en tjänst.

Dock börjar det kännas lite ensamt där inne. Så skicka gärna ett sms eller ring. Iaf för att kolla att jag inte har "lost it" helt och hållet. Jag lägger mitt välbefinnande i era händer.

Dagens sista (inspirerard av rubriken) får bli Tiger Lou med Nixon. Kommer dom med en ny skiva eller inte?

Kommentarer
Postat av: Marina

Jadå det är på g med en ny skiva!

2008-10-20 @ 09:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0