"How can I answer that when you've got the nerves to ask me?"

Jag har inte kunnat läsa Linda Rosings blogg på flera dagar. Det går inte att komma in på den! Jag får fan i mig panik! Vem ska jag nu håna? Vem ska jag nu förfasas över? Plosjö? Men hon lägger inte ut bilder där hon ser ut som en transvestit/sjöjungfru med sagg i mungipan. Hon ser mer ut som ett skadeskjutet rådjur. Vilket inte alls är lika roande överhuvudtaget.

Vidare så saknar jag tydligen integritet, vilket jag absolut håller med om. Jag viker med glädje ut mitt känsloliv på denna blogg till följd av att min omgivning föraktar mig och min mor förfasas. Med vad göra? Jag sprider lite bitterljuv vishet till massorna. Det är vad jag själv intalar mig. För jag saknar även totalt självinsikt. Jag är som vilken 15 åring som helst; pretentiös, promiskuös, världsbäst, världsvan och i en egen klass för sig!

Några frågor på det motherfuckers?

(Citatet ovan är även det från Bob Dylan och det har VERKLIGEN med texten i sig att göra)


Kommentarer
Postat av: Ålidhem

Tror att det är du som stjäl mina trosor.

2008-10-23 @ 12:50:50
Postat av: Anonym

Tror det är dags för att Hanna´s föräldrar att hämta hem henne nu. Kalaset har urartat!

2008-10-23 @ 18:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0