Horerier på hög nivå.

Jag tror kille jag "dejtat" ligger med horor i Thailand. Jag vill liksom inte riktigt tro det, men det känns som om det är vad bilderna på Facebok förtäljer. Dom brudarna ser horaktiga och jävligt unga ut. Kanske är det inte horor utan jag är en ytterst fördomsfull människa? Men i vilket fall som så sitter jag har med en dov smak av spya i munnen över dessa bilder. Känner ett visst äckel och förakt. Trodde liksom att det var one of the good guys. Verkligen. Men kanske inte? Eller kanske om det nu är så att jag är fördomsfull och dömer ut helt vanliga hederliga thailändska flickor som luder?

Ingen lägger väl egentligen upp bilder på Facebook på horor som dom ligger med? Det är väl ingenting man direkt skryter med? Eller vill visa upp? Eller är det?

Kommentarer
Postat av: Tom

Fy fan! Fimpa honom som kompis säger jag!

2008-10-15 @ 12:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0