Hello skinny!

Hittade en gammal bild och insåg att jag var relativt jävla spinkig i våras. Nedan är en bild från den tiden i min favvo outfit. Kolla bara på dom där spinkiga små armarna!!!! Eller är det min dator som gör att jag ser ut som ett spinko???? Imorgon tänker jag ta på mig samma outfit visa upp den fast 5-6 kg plus. Undra om min dator gör att jag ser ut spinkig ut på alla bilder? Hemma hos mamma såg jag inte alls lika spinkig ut. När jag lånade hennes dator asså.

Är det spinkigt eller är min skärm från 1998 helt fel ute?

Kommentarer
Postat av: Love U

Du är söt som vanligt och ett par extra kilo gör det nog ännu bättre. Men dumpa dom där avskyvärda skorna! Gärna bort med pälsen på armarna också! Lent ska det vara överallt förutom en liten landningsbana.



::::

::::

::::

::





2008-10-24 @ 09:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0