Hej tentaångest!

Istället för att plugga följde jag med Sara för att testa skor (bra ursäkt?). För att sedan käka middag med henne och André på staden. För att sedan snacka skit i antalet timmar. Sen kom ångesten. Så jag tog bussen hem och läste igenom lite anteckningar. Hej tentaångest! Kan inte ett skit. Vet inte ett skit. Fattar nada av urålderliga lokaliseringsteorier. Fattar nada av störda diagram. Fattar nada bara rent generellt.

Jag trodde jag var smart. Men egentligen är jag dum. Egentligen mest lat. Men min lathet gör att jag känner mig dum.

Håll tummarna för mig imorgon kring kl. 9 till drygt kl. 13. Jag tror att det var då det var tenta? Har faktiskt glömt kolla. Kanske borde göra det?

Bajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0