Fylleblogga

När vardagen tränger sig på som en krass vagel i ögat är det av vikt att man gör vardagen mer intressant. I detta fall handlar det om att jag, Sara och Kristian har druckit oss hyftas dragna på rödtjut. Jag har vidare lättat mitt hjärta för Kristian och berättat allt om mina och Saras tidigare (inte alltid så smickrande) eskapader. Sara uppskattar det inte, men jag tror att Kristian uppskattar det hela desto mer.

Jag är iaf relativt dragen och har en hel inlämningsuppgift att skriva innan imorgon kl. 13. För att hinna bör jag stiga upp kl. 06.30. Jag tror dock att jag stiger upp vid kl. 08.00. Om jag orkar. Men jag måste.

Nu tänker jag dock sysselsätta mig med att vara lyckligt jävla full ett tag.

Och ja Olof, jag är mer poppis än dig ditt förbannade mudderverk!




Kommentarer
Postat av: Linda

Tror inte det är så bra att du dricker och röker så mycket. Försök att sluta innan det är försent.

2008-10-15 @ 08:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0