Friday night fun!!

Drog till Nils och drack lite vin och åt onödiga mängder med chirre, dirre och ostbågar. Eftersom jag är totalt inspirationlös just nu så köpte jag dessutom dill och gräslök chip OCH dill och gräslök dipp. TRÅKIGT! Jag är totalt icke kreativ just nu. Orkade verkligen inte ta mig 30 sekunder extra för att välja någon annan dipp. Orkade bara inte liksom.

Bussen hem var givetvis helt smock med fulla 18-åringar. Jag fick klämma mig in och sedan hålla i mig för glatta livet i någon typ av bransläckare. 18-åringarna på bussen drog även igång den gamla klassikern: Andra sidan är ni klara? Mycket upprörande, men mest upprörande var att andra delen av bussen faktiskt svarade med: Jajamensan fattas bara! O ja! Jag dog lite inombords. Sakta men säkert. Vid Vasaplan hoppade dom av och jag fick äntligen sätta mig på plats och plugga in Ipoden bara för att dra igång till sentimental music av Magic Numbers. Fab!

För övrigt åt jag kokt kolrot och kokta ägg till middag. Mina egna fisar kommer gasa ut mig ur mitt egna hem. Funderar på att släppa några rökare i Saras rum så att hon har nåt trevligt att komma hem till. Generöst? Javisst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0