Fientlig? Me? Who? What?

Min lärare sa igår under handledningen att det ser ut som att jag har en fientlig inställning till mina klasskompisar. Jag förstod inte alls vad han pratade om. Jag är inte fientlig. Bara för att jag sitter med armarna i kors, tillbaka lutad på stolen och med rynkade ögonbryn så betyder det inte att jag är fientlig. Jag är bara koncentrerad. Fokuserad. Och kanske en gnutta upprörd över vad en del av dom häver ur sig. Men fientlig? Jag vet då inte jag asså?

Definiera fientlig? Eller för den delen storhetsvansinne?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Slå upp Thåmmhieyh Büürztroöemh så får man en definition på det senare ordet iaf...

2008-10-21 @ 23:13:28
Postat av: Borat

Tror nog att du ÄR en väldigt arg och fientlig människa! Men kan ju ha fel..

2008-10-22 @ 14:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0