Det kommer blir en bra dag

Jag älskar dagar när jag lyckas förtränga pluggångesten och alla måste långt långt bak i mitt medvetande och jag istället kan ägna mig åt att göra absolut ingenting.

Idag har jag sovit länge, legat i sängen och lipat till Oprah, ätit knäckebräd med keso i sängen, laddat ner en mängd nya skivor och laddat ner några nya avsnitt av diverse serier. Jag sitter i mjukisar, sliten t-shirt och smutsigt hår. Och jag vet, jag bara vet, att detta kommer bli en grym dag.

Dagens olagligt nedladdade artister: The Rascals, Last Shadow Puppets, Bloc Party, Sugarplum Fairy, CSS, Ladytron, Wilco, Burial och The Mary Onettes. Kanske blir det fler innan denna icke produktiva dag är över. Hemtentan kan kyssa mig i röven. Idag pallar jag inte.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Amen sister!

2008-10-28 @ 14:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0