Det finaste någon någonsin gjort för mig.

Sms-konversation med världens bästa Erik efter att han läst nedanstående inlägg.

Erik: Have you lost it completely?
Jag: Jag tror nästan det.
Erik: Kämpa! Ska jag skriva nåt pretentiöst och pseudointellektuellt så du får lite kognitiv input (eller är det vad jag just gjorde?)
Jag: Jag uppskattar din medkänsla å det grövsta. Finaste nån någonsin skrivit till mig.
Erik: Det var det minsta jag kunde göra. Jag läste om din antikulturella filmorgie och förstår att du är illa ute.
Jag: Jag ligger i fosterställning och kvider pga avsaknad av intellektuell stimulans.
Erik: Vad vill du ha? Eyvind Johnson? Tranströmer? Latin? Grekiska? Bibeln? Kierkegaard?
Jag: Gamla hederliga Eyvind eftersom vi delar samma födelseort.

Sedan ringde han mig och läste ett stycke från Nu var det 1914 som är första delen i Romanen om Olof. Det hela var mycket vackert. Det hela var mycket snällt. Jag kan inte annat än vara nöjd över att ha sånna människor i mitt liv. Klockan var även 2 på natten, vilket verkligen gör det hela ännu mer snällt och fint.

Tack tack!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan vilken grym kompis. Honom skulle jag vilja ligga med.

2008-10-20 @ 23:14:10
Postat av: Anonym

Skrubba honom först är ett tips...

2008-10-21 @ 12:39:50
Postat av: Anonym

Wtf? Jag är sjukt ren!

2008-10-22 @ 01:18:28
Postat av: Hanna

Det är han faktiskt. Renlig. Cllliiiiiiiiiiin!

2008-10-22 @ 18:22:59
URL: http://hannanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0