Den slentrianmässiga dansen.

Idag skulle jag verkligen vara en duktig student och plugga heeeeeeeeeeeeela dagen. Jag gav upp exakt kl. 13.56 och tog min cykel hem från campus i regnet.

Sen la jag mig och sov i 45 minuter. Nu känner jag mig ganska pigg. Har satt in en snus och dricker ytterligare en kopp kaffe. Men pluggpeppen verkar inte vilja infinna sig. Det går bara inte. Är inte skolan slut snart? Jag är så in i helvete jävla less. Jag vill ha ett normalt liv som inte betår av ändlösa föresläsningar, miljoner koppar kaffa, nikotin i överdrift och en pengabrist som inte är av denna värld.

Snälla kära gode Gud släng ett bra jobb min väg. Eller egentligen behöver det inte vara speciellt bra. Jag nöjer mig med ett mindre bra. Bara det består av en gnutta stimuli. Bara en liten liten gnutta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0