Dagens sista

Dagens sista blir (återigen) Lykke Li med Hanging High. Den låten beskriver mitt känslotillstånd så otroligt bra under de djupa dalar som ibland har en tendens att ta över mitt liv och gör mig relativt "emo". Ibland undrar jag om det är de djupa dalarna som verkligen gör att jag känner att jag lever?
 
Ola gnäller lite halvt på ångestbloggarna som han kallar dom. Men det ger jag fan i. Jag gillar ångestbloggarna. Dom beskriver min generations känslotillstånd så otroligt bra. Ångest it what's makes the world go around.


Oh thunder in my heart
These razors cutting sharp
And leaves me with an ever bleeding scar

So soft, so suddenly
So that I can not breathe
I'm drawn into a circle painted black

Oh I'm hanging high
Oh won't you let me down
Back where I started at
You know I'm a little lost

And when it hurts the most
I'll push a little more
I'm back where I started at
You know I'm a little lost

Like lightning in my heart
A kiss so burning hot
I'm hanging on a thread that's bound to drop

Like rain on open skies
Don't know the reason why
But I'll always choose the black in front of white

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dig!

2008-10-28 @ 01:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0