Bitchslap

Happ, nu är jag enligt kommentarsfältet en bitch. Det kan jag leva med. Att vara snäll är tydligen inte min grej. Jag har verkligen försökt blir en genuint snäll människa som gör och säger snälla saker, men det har inte gått något vidare. När jag har sagt snälla saker så tror folk att jag egentligen är sarkastisk eller ljuger. När jag har försökt göra snälla saker så tror folk att jag vill ha något från dom även fast jag bara vill vara snäll. Jag förstår inte hur jag ska bete mig för att folk verkligen ska tro att jag bara vill vara vänlig?

Antingen beror detta på mänsklighetens tro att alla vill dom ont eller så bero det helt enkelt på att mitt beteende genom åren har varit så pass ego att det nu är omöjligt att få någon att tro att jag är snäll. Men jag är snäll. Jätte snäll. Men världen vill inte välkomna min snällhet. Kanske är bättre att vara en bitch då? Slipper jag iaf försöka så jävla hårt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Filosofiskt dravel!

2008-10-29 @ 13:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0