B-town

Har hamnat i B-town. Överraskade mor min med att komma hem inför hennes födelsedag på söndag. Kände även ett stort behov att lämna Umeyo för en sekund eller två.

Har redan hunnit med två Hansson häng på en och samma dag. Har även hunnit vara på bilprovningen med Yettan och hon var i prima skick. Hann även springa in på salong saxarna och be någon liten "intern" där klippa min lugg som höngde ner i ögonen vilket irriterade så förbannat. Alldeles snart ska jag dra mig mot Godishuset eller vad det heter och införskaffa snarra och sen tänkte jag beskåda min fader medan han försöker koppla in en fin liten "boxer" så Sverige matchen kan avnjutas imorgon. Vad jag ska sysselsätta mig med i två dygn till har jag ingen som helst aning om? Har iofs feta planer på att bli lite fet under min vistelse. Dvs. jag tänker äta. Det faktum att jag sedan i maj redan har lagt på mig 4 kilo extra är ett faktum jag tänker ignorera till på måndag. Eller så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0