ÄCKEL!

Idag slog det mig med kraft: Sveriges undergång är nära! Detta efter att alkoholmonopolet kontra etiken och moralen diskuterades under föreläsningen. Var jag står i den frågan tänker jag låta er lista ut själva, vilket inte borde var så svårt med tanke på att jag ofta och gärna yttrar mina partipolitiska åsikter i denna blogg. Nåväl, mina klasskamrater tyckte givetvis tvärtemot mig och pratade om vikten av fria val och tjäna så mycket pengar som möjligt. Jag spydde lite i munnen av rent äckel för min egna generation. Kände en vilja att ställa mig upp, peka med hela handen och skrika att dom minsann är kapitalistiska svin utan någon känsla för moral och etik överhuvudtaget. Hade även gärna lagt till ett äckel på slutet. Givetvis gjorde jag inte detta eftersom tanken på att få 30 karriärinriktade ekonomers vrede riktat mot min person inte alls tilltalar mig nämnvärt.

Så istället spyr jag min galla nu istället. Som en fegis. Utan att ge dom någon som helst möjlighet att försvara sig själva.

ÄCKEL!

Kommentarer
Postat av: Nisse P

vad fint, jag är så stolt :)

2008-10-09 @ 14:00:02
Postat av: Mell

du kan ju gå och dö



äckel

2008-10-12 @ 22:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0