A dream coming true (almost)

Idag lyckades jag nästan övertala Erik att hångla med mig bakom en bokhylla i biblioteket på skolan. Det har alltid varit lite av en dröm då jag är uppvuxen på diverse amerikanska serier och filmer där hångel i bibliotek är ett vanligt förekommande fenomen och påvisas som något "kittlande". Han bangade dock ur i sista sekund med den dåliga ursäkten att han hade fel byxor på sig?! Var byxorna allt för lösa, allt för tighta eller bara helt fel för hångel? Jag vet fan inte.

Nåväl, jag gör ett nytt försök imorgon och hoppas att han har valt ett annat par byxor och på så vis känner sig lite mer givmild när det kommer till hångel. Annars tänker jag tjata på Nils.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0