Well, it hurts

Även fast detta är en fylleblogg så betyder det inte att jag inte kan spotta sanningar likt de jag i vanliga fall spottar.

Kärlek vinner inte över allt. Kärlek är en illusion, Kärleken är oftas bara blaha blaha. Tomma ord som när det verkligen gäller inte betyder ett skit. Tomma ord. Sen står du där. I ett snöblandat regn. Och kalla Converse. Och mascara som rinner ner för kinderna. Så förstår du det. Tomma ord. Och du är alldeles ensam. Och du tänker: Inte igen!!

Sen gör det ont. Men mest av förnedringen som sådan. För att du återigen har förlorat. För att du återigen inte var värdig. För att det var så enkelt att lämna dig kvar. För att ingenting betydde nåt. När du trodde att det betydde nåt.

Och det gör ont. Så in i helvete ont. Och tårar rinner. Fast det inte alls är vad du vill. Du vill ju bara att det ska betyda nåt. Att allt inte bara var blaha blaha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tveklöst det vackraste jag läst av dig. Därmed även det vackraste jag läst i en blogg någonsin.



Synd att det var så dystert bara.



Nästa gång gråter vi av en bättre anledning.

2008-11-30 @ 03:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0