Vagel är den nya huvudvärken.

Andra brudar skyller på huvudvärk när dom vill ha en bra undanflykt att ta till. Jag skyller på vageln. Erik säger att vageln är den nya huvudvärken. Jag håller med.

Erik: Kom hit så hittar vi på nåt.
Jag: Jag har en vagel i ögat så det går inte.
Erik: Varför?
Jag: Kan inte ha smink när jag har en vagel. Jag kan inte gå ut utan smink.
Erik: Jag förstår.

Kontentan är dock att jag var lat. Men lat är aldrig en bra undanflykt. Vagel är en mycket bättre undanflykt. Dock spenderar jag mer än gärna tid med favorit Erik, men ibland tar min obeskrivliga lathet över.

Erik, jag ser fram emot ett samtal senare. Vad ska du läsa för mig idag?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan vad jag går igång på att se mitt namn i offentlig skrift!



Även, sorry att jag inte ringde. Jag glömde.

2008-11-10 @ 14:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0