Superstar weekend?

Nä fy sjutton. Denna helg har gått i det lugnaste av alla tecken. Ingen Halloween fest eller liknande. Mest för att det där med att klä ut sig är något jag anser vara förnedrande och inget jag kan ta på allvar alls. Typ som charader. Varför förnedra sig själv för andras nöjes skull? Ska det förnedras så ska man göra det för sin egna skull.

I fredags var jag bakis och spenderade därför dagen på en frisörsalong och sedan lunchandes med Sara. För att sedan sova på soffan. Under kvällen fixade jag middag åt Sara och André och sedan sov jag på soffan. Lördagen spenderade jag i sängen och gjorde ett halvhjärtat försök att skriva på hemtentan. Sedan promenad till stan för middag med Sara och bio. Såg Låt den rätta komma in och den var bra, men inte i närheten lika bra som boken. Sen drog vi hem och jag sov på soffan. Sen la jag mig i sängen och sov lite till.

Helgen har verkligen varit tillfredställande. Trots att hemtentan fortfarande knappt är påbörjad. Men som sagt så kräver jag tidspress för att prestera. Denna todspress har inte infunnit sig ännu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0