Som en jävla vagel i ögat!

Att använda frasen: Skaver som en vagel i ögat! har lite blivit mitt signum. En fras jag gärna slänger mig med i diverse sammanhang. Ibland passar frasen in, ibland gör den det inte. Likförbannat så väljer jag att missbruka den.

Nu har jag, bokstavligen, en vagel i ögat. Skaver något så djävulskt. Röd är jag också. Hela höger ögonlock är rött. Hänger lite för långt ner över ögat också p.g.a. vagelns infekterade tygnd. Det hela är makabert.

(Brukar iofs få vaglar (plural för vagel?) i ögat lite då och då när jag har varit berusad eller haft bortamatch och helt enkelt somnat med sminket på. Så är inte fallet denna gång. Tyvärr. Nu tyckte bara Gud att jag förtjänade en vagel trots avsaknad av berusning och bortamatch)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0