Nu ska vi prata om varför män är kräk.

Män är kräk för att män endast bryr sig om vem och hur många de sätter på. De bryr sig inte om något annat. Och ger du inte med dig och har sex med kräket så kan du ju vara bombsäker på att han kommer säga att ni har haft sex ändå eller att du helt enkelt är en dum hora för att du inte släpper till. Män (eller kräk som jag föredrar just nu) har alltså tagit valmöjligheten ifrån oss. Valmöjligheten att ligga om vi vill ligga och att låta bli om det är vad som känns rätt. För i vilket fall som så kommer dom hävda att då är fallet och gärna berätta påhittade detaljer om det påhittade ligget som inte stämmer alls. Och detta är något som vi brudar bara ska ta! För det är ju fint och en komplimang att någon vill ligga med oss och faktiskt tycker att vi är värda att köra in kuken i. Tacksamma ska vi vara. För att dom ljuger. Och får oss och framstå som lösaktiga slampor även fast inte så är fallet.

Vill jag vara en slampa så hade jag väl för fan sett till att bli det på egen hand! Inte genom att folk hävdar att så är fallet utan att det ens stämmer det minsta. Min frihet har tagits ifrån mig och det där med fria val som jag har predikat om är ju som bortblåst. Det är liksom bara att acceptera att jag har legat fast jag inte har gjort det och att tanken inte ens har slagit mig. Och att jag i sten har sagt att det hela är något jag inte vill överhuvudtaget. Det är för fan som att bli själsligt våldtagen.

För i helvete vad jag är bitter just nu.

Kommentarer
Postat av: ola

Blivit totalbränd eller vad händer??

2008-11-05 @ 21:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0