Note to self.

Fixa en moltovcocktail att slänga mot Kommuniceras kontor under nattens mörka timmar.

Detta eftersom internet nu är så segt att jag inte kan ladda ner nåt, inte kan se ett endaste YouTube klipp och (främst!!) inte kan lyssna på låtar på mina favvo musikbloggar. Jag känner mig orättvist behandlad. Vad jag har gjort för att förtjäna denna sega internetuppslutning är att jag har laddat ner för mycket. Och varför jag har laddat ner så mycket är för att mitt liv är tragiskt och jag behöver verklighetsflykt i form av diverse serier. Och nu har Kommunicera tagit den möjligheten ifrån mig. Jag har ju för fan inte dödat någon! Jag vet inte om jag förtjänar detta?! Dags för hämnd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0