No more crack for you!

Efter att med diverse huskurer lyckats kurera min gigantiska skavande vagel i ögat har jag nu fått en ny med annan lokalisering på ögonlocket. Den första hade placering typ i mitten av ögonlocket vilket fick ögonlocket att hänga lite skevt ner över ögat. Denna nya vagel sitter mer i ytterkanten av ögonlocket vilket inte ger samma hängande och skeva intryck, utan ger mer ett intryck av asiatisk karaktär.

Jag ville bara meddela. Jag har inte börjat tjackpunda. Jag har bara något seriöst problem med höger öga.

Kommentarer
Postat av: Ola

Börjar nästan hålla med Björn Söderberg nu angående "detta klagande". Är ju en sms-skada att man skriver d d d d d d d d d d d .. f.ö måste du ju nästan få lite zoloft eller flunitrazepam utskrivet så du blir lite gladare och kommer ut ur bubblan? Jag kan prata med Danskens farsa så kanske han kan skriva ut nåt? ;)



Till alla andra måste jag bara säga att det var ju naturligtvis Björn som skrev.. Men det måste ni ju förstått?

2008-11-08 @ 18:21:24
Postat av: ola

Jo men ville inte vara tråkig och skriva "lyckopiller" bara. Seriöst, what´s upp? Gå ut och drick 3 drinkar för mig nu som har en fet jävla lördagskväll i kära Kiruna.. Fy.

2008-11-08 @ 20:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0