Nerköp?

Jag läser inte kvällspressen överhuvudtaget längre eftersom de tidningarna är så fulla av skit att det står mig upp i halsen. Dock snubblar jag ändå ibland förbi ett kändisskvaller som jag måste gräva djupare i. För att liksom ta reda på mer. Mitt senaste är projekt är hela Kleerup-Gynning-Rosing grejen. Vem gick hem med vem? Vem är left overs? Vem är avundsjuk på vem? Det hela är mycket intressant.

Vad som dock är mest intressant är det faktum att Kleerup (om man nu ska tro kvällspressen) har gått från Elsa Hosk till Carolina Gynning till Linda Rosing. Ehhhh. Nerköp anyone? Eller är Kleerup en sådan kille som endast ser till insidan och tycker att utsidan är en samhällskontruktion? Eller är han helt enkelt skvatt galen? Och stackars lilla Elsa som senast i somras gick ut i tidningarna och sa att hon var så kär i sin Kleerup. Blott 19 år gammal. Elsa, jag kan trösta dig! Kom bara!

Chicksen i rakt nedstigande led. (Och ja, det är så jävla icke politsikt korrekt att döma människor efter utseende, men i detta fall ser jag det som min rätt)

Elsa


Gynning


Rosing

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men vad fan skulle du annars döma efter?

2008-11-17 @ 20:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0