Min vän Erik

Min vän Erik är en riktig hyvens snubbe. En del hävdar att han utstrålar någon typ av "gay-vibe". Så är inte fallet dock. Han är straight. Väldigt straight. Dock skiljer han sig från andra karlakarlar i sitt sätt att uttrycka sig. Han uttrycker sig på ett mycket korrekt och ibland lite komplicerat vis. Inte på ett neandertalarvis likt flertalet karlakarlar.

Exempel:
Riktig karlakarl: Fan vikka schyssta löööööökar.

Erik: Vilka fina bröst. Estetiken tilltalar mig.

(Erik motsätter sig även detta inlägg eftersom han tror att folk kommer anse att han är pretto. Jag bryr mig dock inte om det hela eftersom jag tycker att han är så pass fantastisk att jag bör dela med mig av honom)

Kommentarer
Postat av: Erik (Ja, DEN Erik, jag alltså.)

Jag skulle aldrig säga "Estetiken tilltalar mig".



Exempel på hur det kan låta:

"Vilka snygga bröst!"

"Åhgud!"

"Oj!"

"Bröst!"

2008-11-24 @ 15:03:19
Postat av: Förresten, läs här:

http://www.cafe.se/Default.aspx?id=670771&postid=13502

2008-11-24 @ 15:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0