Man blir trött på ditt jävla gnäll

Jag gör det! Jag gäller på människor som gnäller. Jag är så jävla genomjävla less på människor som gnäller. Som aldrig är nöjda. Eller ens en liten gnutta tacksamma. Bara gnäll, gnäll, gnäll. Buhu liksom! Gnäller om vädret, gnäller, om politik, gnäller om att dom inte har några pengar, gnäller att dom aldrig får ligga, gnäller om att livet är tråkigt, gnäller på sjukvården, gnäller på skolan, gnäller på jobbet. Fucking jävla i-lands problem! Gnäll!

Om ni nu måste gnälla så jävla mycket så gör som yours truly och skaffa en blogg och gnäll av er där. Då kan iaf människor själva välja om dom vill läsa om gnället. Men sluta för fasiken att gnälla, gnälla, gnälla. Jag orkar inte lyssna på skiten.

Jag kan inte fatta att folk tycker att jag är negativ? Jag är sjukt positiv. In person. På bloggen är jag kanske en gnutta negativ. Men den är ju valfri att läsa. Annars är jag fan pepp pepp pepp.

Förbannade jävla gnällspikar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0