Jag kommer döden dö.

Var på vårdcentralen idag. Sköterska tog blodtryck. Blodtryck var högt. Sköterska tog om blodtryck. Blodtryck var perfekt. Nu har jag dock börjat noja totalt över detta och är starkt övertygad om att jag snart knall och fall kommer ramla död ner. Och jag som har så mycket kvar att uträtta. Ack ack. Sköterskan hävdade dock att blodtrycket verkligen var bra. Att det liksom strulade lite med den tekniska blodtrycksmaskinen. Att det nu visade att det var perfekt. Att det bara blev nåt tokigt första gången. Men vad säger att det inte var andra gången det blev nåt tokigt och mitt blodtryck är högt?

Jag kommer dö. Och det har jag faktiskt ingen som helst lust med.

Kommentarer
Postat av: Claudius

Nej du kommer inte dö.

2008-11-10 @ 19:50:12
Postat av: Anonym

ah, va inte så säker...högt blodtryck är inte att leka med...

2008-11-10 @ 19:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0