Happy time!

Resa inbokad till Stockholm om nån vecka för att påbörja resan mot, vad som förhoppningsvis leder till, "super intern". Mommy dearest följer med som coach och sällskap. Hon är ju allt bra fantastisk.

Nu håller alla tummarna och snackar med Gud så att jag för en gångs skull får precis det jag vill ha. Positiva tankar positiva tankar positiva tankar positiva tankar. Nytt mantra. Alla är med på det?

Ser ni likheten eller? Vi är aslika jag och min mor. På alla sätt och vis. Världens bästa förebild. Och den människa som älskar mig just för den jag är.



Kommentarer
Postat av: Claudius

Jag gör ett OMG! Shit ni är ju hur lika som helst! Coolt

2008-11-12 @ 22:20:04
URL: http://claudiusclockhovius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0