Ångest! Be gone!

Då ångest har flyttat in försökte jag bota det hela med godis. Gick inget vidare. Nu måste jag ut och motionera för att främst jobba bort extrem rastlöshet och komma undan ångesten, men även för att min tvådagars frossa i E-ämnen, glutamat, fett och socker fått mig att känna mig relativt oattraktiv. Givetvis är jag självklart övertygad om att en långpromenad kommer att bota det hela. Jag tror på mirakel och vad vi kallar quick fix!

När jag kommer tillbaka tror jag föga att ångest har flyttat ut, men kanske har ångest insett att ångest endast får ta upp begränsat utrymme i min värld.

För övrigt så vill jag att någon ska ha hört av sig och vill hänga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0