Well, I'm a motherfucker!

Jag är en nasty nerdy nerd och och därför inte låta bli att blogga. Jag är beroende som en annan crackwhore. Det är egentligen hemskt.

Mitt beslut att lägga ner var ett förhastat beslut och jag var knappt i vaket tillstånd när jag fick för mig det hela. Jag fick för mig att jag hade slutat blogga för mitt egna nöjes skull och endast bloggade för "massorna". Jag tänker även att jag skulle sluta vika ut mina känslostormningar i det offentliga rummet. Att jag liksom var för gammal för att skriva om helgens äckliga eskapader och hångel hit och dit. Sen insåg jag att blogga är det jag finner roligt. Jag insåg även att fick jag inte skriva av mig så spydde jag galla över allt och alla per ren automatik.

Men nu kör vi här istället! Är det för övrigt någon som vet hur man designar en egen logga på denna skit sida????? Jag är inte vidare teknisk.

Kommentarer
Postat av: Elin

Av rent egoistiska skäl är jag glad över att du tog ditt förnuft till fånga. Gillar din blogg som fan!

2008-05-30 @ 21:05:03
URL: http://elinmariathornqvist.blogg.se
Postat av: AA

Leuk Hanna!
Snap alleen geen Zweeds.
Hoi.

2008-05-31 @ 13:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0