That's just nasty

Tror att jag kan ha fått svamp alternativt ett sår i min navel. Detta p.g.a. min piercing. Den har liksom tryckts och blivit sliten i p.g.a. detta mode med höga midjor + strumpbyxor och helt enkelt ställt till ett jävla hallå i min navel (piercingen alltså). Min navel gillar det inte alls. Jag hoppas dock att det endast är ett sår eftersom tanken på svamp får mig att vilja kräkas. Jag får helt enkelt googla det hela och spendera en timme eller så med att titta på bilder av svampsmittade människor. Vid det laget kommer jag ha överttygat mig själv om att jag är dödligt sjuk i valfritt virus. Ebola kanske? Eller den gamla klassikern syfilis? Min hypokondri tar mig till oanade höjder. Tur att jag ska jobba på Apoteket i sommar där jag kan hitta tabletter mot precis ALLT. Det är ju liksom himmelriket för en sådan som jag.

Nä, nu har jag bestämt mig för att det inte är svamp. Det är ett sår alternativt nässelutslag. Jag kanske borde sluta med att minutiöst inspektera min kropp varje dag efter sjukdomar så kanske jag skulle slippa få för mig att jag har leukumi, skabb eller liknande.

Nu går jag ut och röker och funderar över varför det inte är några bra sexscener i filmer längre. Jag har då inte sett en bra en sedan Monster's ball (7 år sedan) och 8 mile (6 år sedan).  Det existerar inte. Jag anser att en bra sexscen kan lyfta vilken jävla skitfilm som helst. Så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0