Jag har blivit själsligt våldtagen

Det hela började på bussen på väg till Nils. Helt plötsligt finner jag mig själv omringad av en sisådär åtta stycken teen snubbar i en cirka ålder av 17 år. Genast börjar dom klättra på inredningen. Sparka på varandra. Skrika kuk och bög åt precis allt. Sedan övergick dom till att börja skrika hur jävla mycket dom skulle få knulla och vilka som var bra ligg och vilka som bara låg där som "en fisk". Jag började givetvis garva fast jag försökte behärska mig. Då vänder sig en av teensen mot mig och slänger ur sig: VAD FAAAN!!! HAR DU SILIKONBRÖST BRUUUUDEN???? Jag blev givetvis mega generad och hoppade av bussen en hållplats för tidígt.

Vidare hamnade vi på en förfest med en massa snowboard dudes i 20 års åldern. Det hela var mycket makabert och jag gömde mig i köket i 45 minuter där jag sysselsatte mig med att kedjeröka och stirra på den otroligt vackra pojken som hade festen. Han var very vacker. Meeeeen, när jag och Nils bestämde oss för att gå så ställer sig denna vackra pojke och pissar rätt ner i diskhon. Jag dog inombords. För några år sedan hade jag säkerligen tyckt att det var sjukt rock att göra en sådan sak. Nu blir jag mer bara jävligt äcklad och känner mig lastgammal.

Idag känner jag mig själsligt våldtagen. Lite utnyttjad. Lite smutsig. Lite förvånad över människors beteende. Jag vill verkligen förtränga det faktum att jag antagligen en gång i tiden har varit lika dum i huvudet. Jag vill inte ha varit tonåring. Jag vill inte ha varit en äcklig tönt.

Nu tänker jag gå och köpa en chipspåse och ett paket Marlboro. Sedan ska jag sitta hemma och våga vägra brännbollsyran. Jag är alldeles för gammal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0