Världens bästa Sara!

Min otroligt fantastiska sambo styrde upp en fin tårta till mig. Min favorit dessutom! Jag blev fan blödig när jag tittade på den. Lite gråtmild så där. Darrläpp. Jag blir ofta så när människor gör något fint för mig. Jag fick även en viss tendens till darrläpp och klump i halsen när Emma berättade vad blomman hon gav mig stod för. Hon hade stått där och frågat ut kvinnan i blomsteraffären. Darrläpp liksom. Är inte det kärlek så vet jag då inte?
image4

Vid senare tillfälle ska vi ta en ny diskussion om det där med att folk INTE svarar på sms. Ja, diskussionen är gammal men jag känner att budskapet inte har gått fram. Vi ska prata om det hela.

Kommentarer
Postat av: Elin

Grattis i efterskott!! Har också en gås oplockad med folk som inte svarar på sms. Känner att det kan vara dags med ett nytt blogginlägg om det! Bra idé :)

2008-06-03 @ 23:37:21
URL: http://elinmariathornqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0