Things I do for fashion

Gårdagens eskapader har resulterat i totalt demolerade fötter. Först sprang jag omkring i helt nya skor under en 5 timmar shoppingrunda. Detta resulterade i en blåsa på vardera häl med en diameter på 3 cm. Kurerade det hela med dubbla Compeed. Under kvällens eskapader hade jag på mig ett annat par sprillans nya skor med drygt 12 cm klack. Detta resulterade i skavsår på lilltårna och en extrem smärta i "trampdynorna". Idag ser mina, annars ytterst vackra fötter, ut som två uppsvällda varbölder. Det är inte en vacker syn. Nåväl, things you do for fashion.

Jag ville köpa ett par leopard ballerinaskor med peep toe igår på rea. Men Nils tyckte det var fult med röda tånaglar och leopardskor. Jag tyckte snarare det var lite "kittlande". Så hiss eller diss??? Ska jag gå tillbaka och köpa dom ändå? Jag har alltid velat ha ett par leopard ballerinaskor.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Taaaapaaaaaas!

2008-06-29 @ 19:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0