Sviker mina principer

Jag diggar att hata på Blondinbella. Vem gör inte det liksom? Tycker inte att hon gör nåt som är speciellt bra. Tycler bara hon får en massa utrymme som hon inte förtjänar. Mycket på grund av att vi inte delar en endast liten åsikt. Mycket på grund av att jag inte tycker att hon kan forma en endaste liten klok åsikt. Hon tar liksom bara upp en massa plats. Plats avsedd för någon annan (exempelvis mig).

Dock handlade jag faktiskt en pryl från hennes nya sida igår. Min favorit bodylotion och duschkräm för typ 99 spänn. Ordinarie pris är ju liksom 400 spänn eller så. Så jag var tvungen att slå till. Vilket helt enkelt visar på att jag är villig att svika mina egna principer om jag får en lite kapitalistisk eller materialistisk vinning ut av det hela. Vilket jag skäms å det grövsta för.

Idag säljer hon en Hugo Boss parfym på sidan. Jag tycker alla snubbar ska köpa den. Det är nåt med Hugo Boss parfymer som får mig att vilja ligga med varenda snubbe som har det på sig. Spelar ingen roll vilken av Hugo Boss parfymerna det är, utan bara att det är Hugo Boss. Jag kan känna igen Boss på flera meters avstånd. Jag kan helt enkelt sniffa reda på snubbar som har Boss på sig. Det är nästan så illa att jag funderar på att köpa en Boss parfym (Deep Blue är den bästa) och spraya på kudden så jag kan sniffa när jag ska sova. Men det skulle kunna resultera i att jag måste gå omkring med seriöst kåtslag hela dagarna.

www.bellme.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0