Störigt

Likt Hanna Fridén visar jag mina porer ett sjukligt intresse en del kvällar i veckan. Ikväll var en sådan kväll eftersom min mamma har en sådan fantastisk porspegel. Jag satte igång och klämde. Tömde porerna på päckel. Så jag blev alldeles röd och svullen. Mycket nöjd med min handling ser jag mig om efter en ansiktsskrubb och en ansiktsmask för att hindra min hud från att se jävligt brännskadad ut imorgon, men hittar ingen. Får panik och letar febrilt genom alla mammas skåpar och hittar tillslut en sketen ansiktsmask. Försöker klämma ut innehållet, men det liknar mest bara gammal häftmassa. Hatar ni inte när det händer?

Som hämnd för att mamma inte tillhandahöll produkter för att hindra mitt ansikte från att se ut som en Tjernobyl attack använde jag alla hennes dyra produkter från Lancome, Estée Lauder m.m. Använde t.o.m. dom produkterna som jag inte förstod syftet med (stod ju bara en massa jidder på franska). Det blev en hel del produkter. Jag tror jag är uppe i fem krämer. Hoppas det hjälper mot mitt pizza-face.

Jag sitter här och är irriterad över min handling och över bristen på produkter som hade kunnat förhindra tillståndet av pizza-face. Jag borde liksom lära mig att tänka innan jag handlar. Jag tror iofs att min irritaton kan bero på att jag endast har rökt en halv cigg idag. Mer hann jag liksom inte,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0