Som en jävla tönt!

Gick och la mig igår i tron att om idag skulle jag minsann må prima igen. Men icke! Jag vaknade kl. 7 imorse med en hemsk magsmärta. Jag vred och vände mig och önskade ett tag faktiskt livet ur mig själv. Allt eftersom dagen har fortskridit har jag tänkt: Snart blir jag bra! Men icke! Drog till affären och köpten proviva och samarin i ett försök att bota mig själv. Efter två glas samarin och två glas proviva så mår jag lite bättre för stunden och jag har inte haft ett kramanfall på drygt 45 min.

Problemet är att ikväll är det tänkt att jag ska fira att terminen är över och jag sitter bara och känner mig trött och sliten. Som en jävla tönt känner jag mig. Försöker kicka igång mig själv men det funkar inget vidare. Står för fasiken en välkyld skumpa-flarra i kylen som väntar på att avnjutas och jag sitter bara här och känner mig töntig.

Nu ska jag röka en cigg och pallar jag det hela utan att få kramp i magen så tänker jag anse mig själv botad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0