Skam den som ger siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig!

Det är numera lagligt för homosexuella att gifta sig i Kalifornien. Först ut var Phyllis Lyon (83 år gammal) och Del Martin (87 år gammal). Dom har varit ett par i 55 år. Är inte detta fantastiskt? Äntligen, äntligen, äntligen!!! Det är så jävla vackert att jag fasiken blir grinfärdig. Vilken fin kärlek. Jag är bara pissed att dom inte fick gifta sig för 55 år sedan. Dumma mänsklighet.


Själv sitter jag här och har i-lands problem. Inga planer för midsommar och Nils gymmar hellre än pratar med mig om det hela, jag är svettig, menssvälld, har en alldeles för lång lugg som hänger irriterande ner i ögonen och det jag helst vill är att hångla lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0