Och så gör hon det igen!!!!



Asså, hon gör det liksom för enkelt att klanka på henne men jag kan liksom ändå inte låta bli. Denna bild har Linda Rosing lagt upp idag för att hon känner sig lite "crazy". Jag tycker dock inte alls bilden visa att hon är "crazy" utan hur väl hon skulle passa in i vilken modern porrfilm som helst. Ni vet när snubben har kommit i munnen på bruden och hon visar upp vad hon har fått sig i käften med (vad som ska föreställa) ett nöjt leende. En saggfylld käft liksom.

Men hon vill bara visa att hon är "crazy". Och jag tänker att detta är en vuxen människa med två barn och säkerligen kan ta ansvar för sina egna handlingar. Sen blir jag förskräckt och funderar på att ringa socialen.

Sen tackar jag Gud en stund för att han gav mig en mamma utan silikonpattar, botox injecerad panna och ett IQ över 80.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0