Nu är jag sur.

Har försökt peppa till mig hela jävla kvällen, men tillslut tog det stopp. Tog en nap kring kl. 22 och Sara väckte mig nyss och sa att det var dags att dra till Fabriken och lite Go Knas!. Kände mig ganska kry och drog mig upp i sängen bara för att upptäcka att jag är åt helvete risig i kistan. Mår så jävla dåligt. Så nu har Johanna och Sara dragit iväg utan mig och kvar sitter jag och känner mig rutten. Jag VILLE verkligen gå ut ikväll. Jag har LÄNGTAT efter att gå ut ikväll. Och detta är vad jag får! En ofrivillig hemmakväll med risig mage och sjuklig magknip. Vad fan har jag åkt på?????? Jag HATAR detta. Jag kan inte ens betona hur mycket jag HATAR detta. Betalat biljett till nåt som jag tror kommer bli en sjukt rolig kväll. En kväll där jag skulle få fira min födelsedag och att jag äntligen har sommarlov.

Jag är så jävla sur på min fysiska hälsa just nu. Så jävla arg på att min kropp har åkt på nån skit. Jag brukar sällan bli sjuk och när jag väl är sjuk så kan jag ignorera det för det mesta med hjälp av piller. Men det är liksom jävligt svårt att ignorera en risig mage.

Nåväl, nu tänker jag gå och preppa med några isländska piller och inbilla mig om att dom även hjälper mot min mage. I tanken har jag ett fett dansgolv med sjukligt bra musik. Tillsammans med synen av en mängd vackra människor som alla klappar i takt. Jag ÄR bitter.

(I övrigt sitter jag fortfarande i mina latex-tights och vägrar acceptera att jag inte ska någonstans ikväll)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0